Ik ben
WILMA WIJERS SMEETS 06.03.1947 Mijn eerste kennismaking met CCC FotoUnie was bij de Schnitzeljacht op 17 November 2015 in de bossen van Nuenen. Het werd superleuke gezellige dag. Al snel volgde ik daarna mijn eerste workshop LEVITATIE en ik werd heel spontaan en hartelijk ontvangen door Ki, Anna Yayang en Albert. Ik voelde me ontzettend welkom. CCC FotoUnie zat toen nog in Nuenen, 3 huizen waarvan Ki muren uitgebroken had om meer ruimte te krijgen maar dat werd al snel te klein voor de vele workshops die hij gaf. Er werden plannen gesmeed om naar een groter pand te gaan en dat werd uiteindelijk Dragonstraat in Tilburg. Na vele verbouwingen is het uiteindelijk een prachtige ruimte geworden. Jan en ik mochten 2x genieten van de Balireis. Wat een leuke tijd was dat en wat hebben we veel gelachen en veel fotos gemaakt. En niet te vergeten de zondagen dat we met een grote groep met de trein gingen naar div. steden om fotos te maken. Tijdens de corona tijd gingen we ieder met eigen auto naar b.v. Nijmegen om fotos te maken. We hielden ons keurig aan de afstand. En zaten daar te picknicken ieder op zijn eigen kleedje en ver uit elkaar. Dat waren leuke tijden. Tegenwoordig maak ik veel architectuur fotografie. Jan en ik bezoeken veel steden in Europa. Dat is heel fijn om te doen en je kunt het nog tot op hoge leeftijd blijven doen. Ik ben blij voor Ki dat zijn lang gekoesterde wens om dit fotoboek samen te stellen met 100 fotografen in vervulling is gegaan en ik feliciteer hem daarmee. Ki, bedankt voor de leuke tijd en al die leuke dingen die ik met jou en met vele anderen heb mogen beleven en vast en zeker nog eens ga doen. Facebook; Wilma Wijers Smeets Insta.: wilma_wijers_smeets

