Ik ben
RENE MATHIJSSEN Na vele jaren te hebben gefotografeerd ben ik erachter gekomen dat mijn voorkeur naar zwart-wit fotografie is gegaan. De reden dat ik daarvoor gekozen heb is omdat ik van mening ben dat zwart/wit de essentie laat zien en kleur de sfeer. Ondanks deze voorkeur worden nog veel opnames in kleur geproduceerd. Ik heb veel cursussen gevolgd bij FotoUnie van Ki Tan met als resultaat dat mijn interesse op een heel breed vlak ligt en dat mijn werk heel divers is. De cursussen hebben geleid tot concepten bedenken en uitvoeren en modellen aansturen. Wat ik ook belangrijk vind is dat de beelden die gepresenteerd worden als prettig worden ervaren om naar te kijken.

