Ik ben
MARJA KOOLE In 1964 ben ik in hartje Amsterdam geboren, opgegroeid in Lelystad en later in Nunspeet mijn grote liefde leren kennen; Jaap. Op 30 mei 1990 zijn we getrouwd en we zijn nog steeds gelukkig samen. Ondanks totaal verschillende hobbys (Jaap orgelmuziek en ik paardensport) hebben we samen een gemeenschappelijk passie gekregen voor fotografie. En daar doen we nu heel veel mee. Wij hebben diverse workshops en masterclasses gevolgd op gebied van landschaps-, natuur- en paardenfotografie en hebben ook nog wat modelfotografie gedaan. In september 2025 hebben we een fotoclub opgericht in onze huidige woonplaats Wekerom. Dat gaat al lekker vorm krijgen met inmiddels 20 leden. Super leuk om mensen op weg te helpen en enthousiast te maken voor fotografie. Ook ik werk met Sony-apparatuur en ben daar heel tevreden mee. Van groothoek tot telelens; alles wordt goed en vaak gebruikt. Samen gaan we graag op pad voor leuke workshops, dagje stadsfotografie, de natuur in en achter paarden aan rennen. We vermaken ons best. Alleen dat nabewerken, dat kost veel tijd, maar ja, het hoort er bij en is stiekem ook super leuk om te doen! Helemaal blij met de fotos die Ki heeft gemaakt van Jaap en mij, echt heel gaaf. Jaap heeft in zijn bio al uitgelegd hoe het zit met die fles Whisky op onze foto.

