Ik ben
JOS VAN LEUKEN In 1988 ben ik in Eindhoven geboren en na een aantal omzwervingen woon ik er weer. Heb twee kinderen en ben in het dagelijks leven vrijwilliger bij Stichting WIJeindhoven. Deze stichting zet zich in voor Eindhovenaren die ondersteuning nodig hebben op diverse gebieden, zoals bijvoorbeeld klussen in huis, vervoer, boodschappen doen etc. Ik ben geen fotograaf, maar model. Geheel bij toeval geworden. Een jaar of zes geleden ging ik naar de FotoFair, samen met 1 van mijn 5 katten die eigenlijk altijd overal met mij meegaan. Op deze FotoFair kwam ik Ki Tan tegen. Hij vond het zo leuk dat ik daar rondliep met een kat op mijn schouder en dat deze kat uitstraalde dat hij het heel leuk vond, dat Ki mij vroeg een keer naar zijn studio te komen. Zo gezegd, zo gedaan en inmiddels heb ik meegewerkt aan veel workshops, soms met 1, soms met al mijn katten. Toen de studio van Ki ging verhuizen naar Tilburg heb ik hem ook goed kunnen helpen met de verhuizing. Het maakt mij niet uit aan welke workshop ik meedoe, ik vind ze allemaal even leuk. En hoewel ik zelf niet fotografeer, behalve dan wat fotos met de telefoon van de projecten die ik voor Stichting WIJeindhoven doe, ik vind het super leuk als de fotografen mij de fotos die ze van mij gemaakt hebben toesturen. Het is altijd gezellig bij de FotoUnie, ik kom er graag, voel me er thuis en welkom en hoop er nog vele jaren te mogen komen.

