Ik ben
WIM SNIJDER 17 mei 1953 Mijn werk als eigenaar-directeur van de AfvalSpiegel kan ik heel goed combineren met fotografie, mijn oude hobby van vroeger. Ik was en ben een enthousiaste straatfotograaf en maak graag documentaires over allerlei onderwerpen en maak ook graag reisrapportages. Sinds een aantal jaren heb ik de smaak te pakken gekregen van portret- en landschapsfotografie. Ik begin me daar steeds meer in thuis te voelen. Ik fotografeerde al toen dat nog uitsluitend analoog mogelijk was en ik ontwikkelde zelf en drukte af. Mijn tweeogige Rolleiflex bezit ik nog steeds en ga er nog regelmatig mee op pad. Daarnaast fotografeer ik met een Olympus-OMD. Die is lekker licht in gewicht en fijn om op reis mee te nemen. Ik ben lid van de FotoUnie in Tilburg en doe regelmatig mee met hun workshops en projecten. Fotografie is niet mijn beroep, maar ik werk zo af en toe kleinschalig aan betaalde opdrachten.

