Ik ben
BEN WOJTAS 04-02-1955 Ben met fotograferen begonnen toen ik 15 jaar was. In de loop der jaren heb ik verschillende workshops en cursussen gevolgd, waar ik telkens weer veel van bijleerde. Momenteel ben ik bezig met de opleiding vakfotograaf. Ik ben drie jaar geleden met pensioen gegaan, maar je bent nooit te oud om te leren. Op dit moment fotografeer ik met de Fuji TX-3 en de Fuji TX-4. Daarbij gebruik ik verschillende lenzen, zoals de 18-55mm, de 55-200mm en de 100-400mm. Ook maak ik vaak gebruik van twee Godox flitsers de V860 11F. Eigenlijk vind ik alles leuk om te fotograferen, maar mijn voorkeur gaat toch uit naar studiofotografie. Een tijd geleden heb ik Ki voor het eerst ontmoet op de Fotofair en ben daarna regelmatig workshops gaan volgen bij ccc fotounie. Sinds 2022 woon ik in Tilburg en nu ik zo dichtbij woon ben ik veel vaker in de studio aanwezig. Het plan is om nog jarenlang lekker te blijven fotograferen.

